2012年10月4日 星期四

[133] Feel the REAL Comfort


Jipi Japa 我從未擁有過一款鞋

今次好榮幸可以擁有一對秋冬新款的 boots












好多新款呀, 我平時好喜歡去行鞋店

就算唔買, 我都好有興趣試佢地上腳

Jipi Japa 鞋款, 質料好舒服, 好適合長時間著住返工的 OL








嘻, 兩款都好喜歡, 特別是左圖, 個形好修, 好舒服

真的好有衝動買走佢





其實今天來的目的, 是揀選秋冬 Boot 款

嘩, 5 大款呀, 點選擇好呢?





呢個?





呢個?





定呢個好呢?



真苦惱........................





 


邊款好?








左揀右揀...... 揀到頭都大o既又何止我一個呢



友人Din Din 一樣好苦惱 XD





左一隻右一隻睇下先.............. T^T 點算




嘻嘻, 最後我都係選擇左呢一對! 開開心心拎住返屋企 YEAH !! 






Jipi Japa is......a place where you can “Feel the REAL Comfort” ! 

We offer Comfortable yet Stylish footwear together with handbags to trendy ladies who pursue quality of life.


Jipi Japa is......a place where you can “Feel the REAL Comfort” !



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...